У Запоріжжі ряд виборчкомів закрилися - там втомилися

У Запоріжжі ряд виборчкомів закрилися - там втомилися

За інформацією Запорізької міської ТВК сьогодні в Запоріжжі ряд дільничних виборчкомів без пояснення причин припинили підрахунок голосів на виборчих дільницях.

Публікаціявсі друкуватиДрукувати

Реклама – двигун лідерів!
2009-03-03 10:07:00

Реклама – двигун лідерів!

В період, коли експерти та пересічні громадяни називають кризою, в підприємницькому середовищі, часто виникають моменти паніки – клієнти відмовляються від замовлень, зростає дебіторська заборгованість, продажі падають, відгуки на рекламні заходи майже нейтральні...

Так, це справді непростий час для економіки, а для деяких підприємств та фірм - це момент істини. Отже, Єдиний Центр зробив підборку матеріалів з конкретними порадами та висновками, які допоможуть не лише успішно пережити кризу, а й завоювати додатковий сегмент ринку.
Насамперед, проаналізуємо один типовий «антикризовий» крок керівника фірми: скорочення видатків на рекламу. На перший погляд абсолютно логічна дія, адже, скоротивши видатки, наприклад, на заробітну плату чи сировину, підприємство довго не протримається. А скоротивши рекламний бюджет чи відмовившись від нього, фірма ще певний період отримуватиме відносно стабільні прибутки. Проблема ж полягає в інерційності клієнтів та споживачів - до вас звертаються в основному «за звичкою», але зрештою, настане момент, коли темпи продажу покотяться донизу і зупинити це без колосальних затрат коштів та часу не вдасться.
Саме з цієї причини призупиняти подачу рекламних матеріалів недоцільно - це дорого коштуватиме вам у майбутньому! Проте мова не йде про бездумне викидання коштів в «рекламну трубу». Переглянувши медіа-плани минулих років, визначте ті напрямки, які принесли найменшу віддачу, тобто визначте ефективність проведених рекламних заходів. Це дозволить не лише збільшити коефіцієнт корисності реклами, але й зменшити видатки рекламного бюджету. Крім того, як свідчить світовий досвід, під час кризи більшість підприємств скорочують витрати на рекламу, конкуренція на ринку знижується, як результат ті, хто продовжує себе рекламувати, захоплюють додаткову частку ринку і нерідко перетворюються на лідерів.
Тож обирати Вам, шановні панове підприємці, або залишатись на плаву і впевнено просувати свій бізнес-корабель в бурхливому морі економічного середовища з допомогою рекламних вітрил, або ж повільно (в кращому випадку) йти на дно, бездумно економлячи на всьому, що в майбутньому може принести прибуток.
В період коли доводиться переглядати бюджет та заощаджувати кошти фірми економити на рекламі не далекоглядно, адже, правило «Реклама – двигун торгівлі» ніхто не відміняв. Надходження до бюджету підприємства чи фірми залежать від попиту на товар чи послугу що пропонується, а один із засобів формування попиту - реклама.
В ситуації кризи кошти економити варто, але з думкою про розвиток і перспективу. Тому, рекламуватися потрібно, попередньо проаналізувавши медіа-плани минулого року і відкоригувавши його відповідно до нинішніх умов ринку.

Останні публікаціївсі

Газета "Єдиний Центр"всі

Газета "Эдиний Центр"